Klantvriendelijk onthaal Nederlands

We vertrekken vanuit de huidige aanpak van klantenonthaal. Deze aanpak wordt getoetst op effectiviteit. Verschillende situaties worden gesimuleerd om de eigen vaardigheid te kunnen versterken. De oefeningen worden op video vastgelegd en besproken.
Op basis van deze praktische oefeningen komen trainer en deelnemers gezamenlijk tot een aantal tips om klantvriendelijk en efficiënt te onthalen.

Inhoud

Volgende deelaspecten komen aan bod:

  • Etiquette en algemene omgangsvormen
  • Beroepsomgangsvormen
  • Non-verbale communicatie
  • Etiquette in verband met kleding en opmaak
  • Public Relations en manifestaties
  • Ontvangsttechnieken
  • Andere onthaalsituaties

Voorkennis

basiskennis Nederlands is vereist

Duur

opleiding van één dag of twee halve dagen

Plaats

Mentor vzw
Budastraat 27
8500 KORTRIJK

Interesse?

Heeft u interesse in deze opleiding, of heeft u vragen hierover? Laat hier uw gegevens na. Wij contacteren u zo spoedig mogelijk.

Prijs?

De prijs is afhankelijk van de concrete invulling (gewenste inhoud, eventuele voorkennis deelnemers, duur, e.d.). Deze invulling bepalen we in samenspraak met u, en is op maat van uw organisatie.

Bent u een KMO?
U kan 20% of 30% korting krijgen (afhankelijk van de grootte van uw KMO)
Mentor is erkend dienstverlener in de KMO-portefeuille, pijler Opleiding (erkenningsnummer: DV.O104717).

Contact
Praktische en inhoudelijke vragen kan u stellen via academy@mentorvzw.be of via 056 26 44 34