Nederlandse handelscorrespondentie
Een duidelijke en zakelijke brief is doorslaggevend voor de klantenbinding en de uitbreiding van het klantenbestand. Via praktijkvoorbeelden en –oefeningen komen trainer en deelnemers tot een aantal tips om efficiënt en zakelijk te communiceren met klanten. * liefst voorafgegaan door de modules BIN-normen en klantgericht schrijven
Inhoud
- Indeling van de brief en basisprincipes briefschrijven
- De prijsaanvraag
- De offerte
- De bestelling
- De klachtenbrieven bij betaling
- De interne nota
Voorkennis
basiskennis Nederlands is vereist opleiding liefst voorafgegaan door de modules BIN-normen en klantgericht schrijven
Duur
opleiding van drie dagen of zes halve dagen
Plaats
Mentor vzw
Budastraat 27
8500 KORTRIJK
Interesse?
Prijs?
De prijs is afhankelijk van de concrete invulling (gewenste inhoud, eventuele voorkennis deelnemers, duur, e.d.). Deze invulling bepalen we in samenspraak met u, en is op maat van uw organisatie. Bent u een KMO? U kan 20% of 30% korting krijgen (afhankelijk van de grootte van uw KMO) Mentor is erkend dienstverlener in de KMO-portefeuille, pijler Opleiding (erkenningsnummer: DV.O104717).
Contact
Praktische en inhoudelijke vragen kan u stellen via academy@mentorvzw.be of via 056 26 44 34